Terug

Persoonlijk Begeleider

  • Nieuwe Leuvenaarstraat in Breda
  • 24-32 uur
  • MBO 4
  • €2.727 - €3.678 (o.b.v. 36 uur)
  • Solliciteren kan tot 9 januari 2025
Meer over deze functie

Wat je gaat doen

Als persoonlijk begeleider ben jij er voor de cliënt met een Niet Aangeboren Hersenletsel. Iedere cliënt heeft zijn eigen verhaal en iedere cliënt is uniek. Geen dag is hetzelfde, Juist het feit dat je continue moet schakelen vind je heerlijk:

  • Na het lezen van de overdracht van je collega’s maak jij een ronde door de woning en ondersteun je in de verzorging van cliënten.
  • Je pakt vragen op over o.a. de verzorging van jouw cliënten.
  • Samen met de begeleiders stel je zorgplannen op en stelt deze bij waar nodig.
  • De zorgvragen van onze cliënten zijn zeer divers, afhankelijk van de mogelijkheden van de cliënt. Onze cliënten vinden de nabijheid die je biedt als begeleider prettig en hebben een grote ADL-vraag.
  • Je bent bereid om in onregelmatige diensten, weekenden en feestdagen te werken.

Waar je gaat werken

De locatie De Nieuwe Leuvenaarstraat bevindt zich middenin het centrum van Breda. We hebben zowel binnen team Noord als team Oost vacatures. Bij beide woongroepen verblijven mensen met hersenletsel waarvoor het leven met letsel vaak totaal anders is dat het leven voor het letsel. Zij moeten dromen en wensen bijschaven en hebben hier de nodige ondersteuning en begeleiding van jou bij nodig. Binnen team Oost ligt de focus op warme zorg. Er is een intensieve zorgvraag van cliënten. Klein (durven) kijken is erg belangrijk voor onze cliënten. Je geeft de bewoners hulp in het omgaan met hun mogelijkheden en beperkingen en de bijkomende veranderingen en weet soms door een kleine verandering waarde in het leven van de cliënt terug te brengen. Dit brengt zichtbaar een glimlach en dankbaarheid teweeg bij onze bewoners. Senior Begeleider Annique: “Dat maakt mijn werk zo waardevol en persoonlijk!” Werken bij Nieuwe Leuvenaarstraat. Waar zelfredzaamheid stimuleren gelukkig maakt.

Wat breng jij mee

  • Je hebt ervaring met de doelgroep? Fijn, maar hoeft niet! Door jouw opleiding richting zorg en welzijn, bijvoorbeeld als verpleegkundige, op MBO niveau 4 heb jij een goede basiskennis. Inwerken, daar zorgen wij voor!
  • Je bent flexibel en komt je afspraken na. We zoeken een persoon waar een cliënt op kan bouwen. Dat geeft hen veiligheid en rust en zo ontstaan de mooiste connecties.
  • Je hebt ervaring met verpleegtechnische handelingen of bent bereid dit te leren.
  • Je kunt collega’s meenemen in de begeleiding en verzorging van onze cliënten. Je vindt het een uitdaging om met elkaar een sterk team te bouwen en wilt en kan hierin een voorbeeldrol pakken.
  • Heel belangrijk: Jij krijgt er energie van als je weer een lach kan toveren op het gezicht van de bewoner die gisteren niet zo zijn dag had. Juist dat maakt je werk met deze doelgroep zo interessant.

Wat je krijgt

  • Een dienstverband voor onbepaalde tijd voor 24-32 uur in de week. Wil jij meer of minder uur werken? Dan is dit zeker bespreekbaar!
  • Een salaris van minimaal € 2.727,- en maximaal € 3.678,- per maand op fulltime basis (36 uur per week FWG 40 volgens de cao Gehandicaptenzorg).
  • 8% Vakantietoeslag, een eindejaarsuitkering (8,33%) en ORT.
  • Een vergoeding voor reiskosten, dienstreizen, parkeerkosten en VOG.
  • Een ruim aanbod aan cursussen, activiteiten en toegang tot het online trainingsaanbod van Good Habitz.
  • Korting via BenefitsatWork op allerlei (web)winkels, uitjes, oplopend tot 40% bij grote merken, speciaal voor jou als medewerker van Amarant!

Enthousiast geworden?

Zie jij jezelf gelukkig worden in deze functie? Solliciteer dan snel. Dit kan nog tot 9 januari 2025.

Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Marte Rademakers, Manager Krachtige Teams, te bereiken op 06-20165878.

Referentienummer is: V-244451

Kort samengevat

  • Nieuwe Leuvenaarstraat in Breda
  • 24-32 uur
  • MBO 4
  • €2.727 - €3.678 (o.b.v. 36 uur)
  • Solliciteren kan tot 9 januari 2025

Meer weten over deze vacature?

Voor vragen over deze vacature kun je contact opnemen met Claudie Hendrikx, recruiter bij Amarant.

Gesolliciteerd, en dan?

In een paar stappen naar werk dat jou gelukkig maakt. Zo verloopt het sollicitatieproces bij Amarant:

  1. Sollicitatie ontvangen

    Leuk dat je bij ons wil komen werken! Je krijgt direct een bevestiging van jouw sollicitatie in je mailbox. Uiteraard ontvang je ook snel een inhoudelijke reactie van onze recruiter.

  2. Kennismaking

    Als we denken dat je goed bij de functie past, maken we graag kennis met jou in een of meerdere gesprekken en eventueel een meeloopdienst. Daarna volgt altijd een arbeidsvoorwaardengesprek.

  3. Je bent aangenomen!

    Gefeliciteerd en welkom bij Amarant! Met het 100 dagen onboarding programma maken wij je wegwijs in je nieuwe baan.