Medewerker Systeembeheer
- Afdeling ICT in Tilburg
- 36 uur
- MBO 4
- €2.877 - €4.017 (o.b.v. 36 uur)
- Solliciteren kan tot 11 maart 2025

Wat je gaat doen
Als medewerker systeembeheer ben je verantwoordelijk voor het realiseren en onderhouden van een optimaal functionerende ICT infrastructuur. Wat doe je zoal?
- Je lost 2e lijns incidenten op.
- Je levert werkplekken uit. Denk aan laptops, tablets, monitoren en netwerk-randapparatuur.
- Je voert de dagelijkse beheer taken uit.
- Je doet voorstellen ter verbetering van onze dienstverlening.
- Je voert projectwerkzaamheden uit, zoals nieuwe implementaties, vervangingstrajecten en verhuizingen.
- Je draait mee met de consignatiedienst, dit is ongeveer 6 weken per jaar.
Waar je gaat werken
Je gaat aan de slag binnen de afdeling Digitalisering. Binnen het team systeembeheer werken 12 collega’s die ervoor zorgen dat medewerkers gebruik kunnen maken van een stabiele en veilige werkplek. Je werkt samen met afdelingen helpdesk en netwerk- serverbeheer. Onze uitdaging voor de komende jaren is het verder uitvoeren van de visie en strategie op digitalisering. We gaan onder andere aan de slag met het realiseren van een nieuwe digitale werkplek, de integratie van zorgtechnologie met steeds meer applicaties en hardware. Werken bij Digitalisering. Waar bijdragen aan zorg gelukkig maakt.
Wat breng jij mee
- Je bent in het bezit van een relevante afgeronde mbo 4 opleiding.
- Je hebt kennis en ervaring met een of meerdere van de volgende producten: Windows 10 en 11, Microsoft, Office 365, Azure, Topdesk en netwerkinfrastructuren.
- Je bent representatief, assertief, klantvriendelijk en hebt een proactieve werkhouding. Daarnaast beschik je over voldoende probleemoplossend vermogen.
- Je bent communicatief sterk en gewend om zelfstandig te werken. Ervaring met werken in een zorgorganisatie is een pre.
- Tot slot ben je in bezit van een rijbewijs B.
Wat je krijgt
- Een vast dienstverband van 36 uur per week.
- Als medewerker systeembeheer ontvang je een salaris van € 2.877,- – € 4.017,- bruto per maand op fulltime basis (FWG 45, CAO Gehandicaptenzorg).
- Vakantietoeslag (8%), een eindejaarsuitkering en balansverlof (wat je kunt sparen, verkopen, bijkopen en inzetten)Â naar rato wat 10 jaar geldig is.
- Een vergoeding voor reiskosten, dienstreizen, parkeerkosten en VOG en 100 dagen introductie- en inwerkprogramma, waarin je wegwijs wordt gemaakt binnen Amarant.
- Een ruim aanbod aan cursussen op onze eigen Academie of online en toegang tot het veelzijdige online trainingsaanbod van Good Habitz.
- Korting via BenefitsatWork op allerlei (web)winkels, uitjes, oplopend tot 40% bij grote merken, speciaal voor jou als medewerker van Amarant.
Enthousiast geworden?
Zie jij jezelf gelukkig worden in deze functie? Solliciteer dan snel. Dit kan nog tot 11 maart 2025.
Voor meer informatie over de vacature medewerker systeembeheer mag je contact opnemen met Kevin van Wanrooij, teammanager werkplekbeheer via 06-53177761.
Referentienummer is: V-254673
Gesolliciteerd, en dan?
In een paar stappen naar werk dat jou gelukkig maakt. Zo verloopt het sollicitatieproces bij Amarant:
-
Sollicitatie ontvangen
Leuk dat je bij ons wil komen werken! Je krijgt direct een bevestiging van jouw sollicitatie in je mailbox. Uiteraard ontvang je ook snel een inhoudelijke reactie van onze recruiter.
-
Kennismaking
Als we denken dat je goed bij de functie past, maken we graag kennis met jou in een of meerdere gesprekken en eventueel een meeloopdienst. Daarna volgt altijd een arbeidsvoorwaardengesprek.
-
Je bent aangenomen!
Gefeliciteerd en welkom bij Amarant! Met het 100 dagen onboarding programma maken wij je wegwijs in je nieuwe baan.