Assistent Begeleider
- Ouderinitiatief 't Berkske in Ulvenhout
- 12-20 uur
- MBO 2
- €2.203 - €3.028 (o.b.v. 36 uur)
- Solliciteren kan tot 11 december 2024
Wat je gaat doen
- Als assistent begeleider / helpende ben je verantwoordelijk voor een schone en prettige werk- en woonomgeving voor de cliënten en collega’s.
- Je ondersteunt je collega’s in het begeleiden van de cliënten en je voert diverse schoonmaakwerkzaamheden uit volgens de HACCP richtlijnen.
- Je werkt, in principe, zelfstandig - mogelijk in samenwerking met een cliënt.
- De werkdagen van de assistent begeleiders op deze locatie zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.00-16.00 en op zaterdag van 12.00-18.00 (uiteraard vul je dit rooster met collega's en werk je niet structureel 6 dagen).
Waar je gaat werken
Ouderinitiatief ’t Berkske ligt in het buitengebied van Ulvenhout (opgezet door ouders);. Binnen deze locatie wonen 13 volwassen cliënten, tussen de 26 en 56 jaar, met een lichte tot matige verstandelijke beperking. Naast een verstandelijke beperking is er sprake van autisme, lichte psychiatrische beelden, epilepsie, hechtingsproblematiek en gedragsproblematiek. Cliënten kunnen verbaal en incidenteel ook fysieke agressie tonen. De cliënten wonen op ‘t Berkske in hun eigen appartement en maken gebruik van een gemeenschappelijke woonkamer. Werken bij Ouderinitiatief 't Berkske. Waar samen de cliënt ondersteunen gelukkig maakt.
Wat breng jij mee
- Je hebt een afgeronde zorgopleiding op MBO 2 niveau, zoals helpende
- Je kunt een balans vinden tussen de zelfstandigheid van de cliënt en ondersteuning waar dit nodig is.
- Je bent sociaal, staat stevig in je schoenen en je beschikt over een rustige basishouding.
- Je bent in staat om snel te schakelen tussen diverse situaties en taken en ziet hier uitdaging in.
- Je hebt kennis m.b.t. HACCP richtlijnen.
Wat je krijgt
- Een salaris van €2.148,- tot maximaal €2.969,- bruto per maand op fulltime basis (FWG 25).Â
- Een vast contract.Â
- Vakantietoeslag (8%), een eindejaarsuitkering (8,33%), balansverlof en (indien van toepassing) onregelmatigheidstoeslag.
- Een vergoeding voor o.a. woon-werkverkeer, dienstreizen, parkeerkosten en VOG.
- Een ruim aanbod aan cursussen, activiteiten, en toegang tot het online trainingsaanbod van GoodHabitz.
- Korting via BenefitsatWork op allerlei (web)winkels, uitjes, oplopend tot 40% bij grote merken, speciaal voor jou als medewerker van Amarant!
Enthousiast geworden?
Zie jij jezelf gelukkig worden in deze functie? Solliciteer dan snel. Dit kan nog tot 11 december 2024.
Voor inhoudelijke informatie over de functie van assistent begeleider, kun je contact opnemen met Linda van der Velden, waarnemend manager, via 06 - 22 91 58 56.
Referentienummer is: V-244199
Gesolliciteerd, en dan?
In een paar stappen naar werk dat jou gelukkig maakt. Zo verloopt het sollicitatieproces bij Amarant:
-
Sollicitatie ontvangen
Leuk dat je bij ons wil komen werken! Je krijgt direct een bevestiging van jouw sollicitatie in je mailbox. Uiteraard ontvang je ook snel een inhoudelijke reactie van onze recruiter.
-
Kennismaking
Als we denken dat je goed bij de functie past, maken we graag kennis met jou in een of meerdere gesprekken en eventueel een meeloopdienst. Daarna volgt altijd een arbeidsvoorwaardengesprek.
-
Je bent aangenomen!
Gefeliciteerd en welkom bij Amarant! Met het 100 dagen onboarding programma maken wij je wegwijs in je nieuwe baan.