Terug

Casemanager Agoog of Verpleegkundige

  • FACT in Breda
  • 24-36 uur
  • HBO
  • €3.107 - €4.436 (o.b.v. 36 uur)
  • Solliciteren kan tot 27 november 2024
Meer over deze functie

Wat je gaat doen

Zo, je zit in de auto! Op naar een huisbezoek. Zojuist het dagelijks FACT-bord overleg gehad, fijn om met een shared-caseload te werken en te bespreken waar we vandaag mee aan de slag gaan.

  • Als casemanager agoog of verpleegkundige FACT maak je een analyse, plan en behandel je samen met je team de cliënten en diens cliëntsysteem - middels het (F)ACT organisatiemodel.
  • Je werkdagen bij FACT zijn nooit hetzelfde en vraagt flexibiliteit en doorzettingsvermogen.
  • Je werkt bij de cliënten thuis en hebt regelmatig overleg met diverse ketenpartners.

Waar je gaat werken

Het FACT team biedt behandeling aan jeugd en (jong) volwassenen met ernstig complexe gedrags- en psychiatrische stoornissen in combinatie met een licht verstandelijke beperking en bijkomende problematiek. Veelal is er sprake van middelenmisbruik. Onze cliënten zijn door disfunctioneren op meerdere levensgebieden niet in staat zich maatschappelijk te handhaven. Je maakt altijd deel uit van een multidisciplinair team, bestaande uit o.a. een psychiater, (GZ-)psycholoog/orthopedagoog generalist, verslavingsarts, casemanagers agogen/verpleegkundige en een ervaringsdeskundige. Je standplaats is Breda. 

Wat breng jij mee

  • Je hebt een relevant diploma op hbo niveau met eventueel SKJ of hbo-v met een BIG-registratie.
  • Je bent daadkrachtig, consequent en geduldig. Ook heb je een stevige ruggengraat, moeilijke situaties ga je dan ook niet uit de weg.
  • Je bent in staat om evenwicht te vinden in professionele nabijheid, sturen, loslaten, begrenzen en ondersteunen.
  • Je bent niet bijzonder gehecht aan een bureaustoel en houdt van aanpakken. Daarnaast ben je creatief, outreachend en denk je out of the box om zo de invulling te geven aan de behandeling.
  • Samenwerken met jouw team, netwerk en andere betrokkenen is iets wat jou energie geeft.
  • Je bent in bezit van een rijbewijs en auto.
  • Als verpleegkundige neem je de somatische screening af en zet je in overleg met de psychiater vervolgacties uit.

Wat je krijgt

  • Een vast contract van minimaal 24 uur, wil je meer werken? Dat kan! We gaan er graag met je over in gesprek.
  • Als casemanager agoog of verpleegkundige ontvang je een salaris o.b.v. 36 uur per week van € 3.107,- - € 4.436,- bruto per maand (FWG 50, CAO Gehandicaptenzorg).
  • Vakantietoeslag (8%), een eindejaarsuitkering en balansverlof (wat je kunt sparen, verkopen, bijkopen en inzetten) naar rato wat 10 jaar geldig is.
  • Een vergoeding voor reiskosten, dienstreizen, parkeerkosten en VOG en en 100 dagen introductie- en inwerkprogramma, waarin je wegwijs wordt gemaakt binnen Amarant.
  • Een ruim aanbod aan cursussen, activiteiten en toegang tot het veelzijdige online trainingsaanbod van Good Habitz.
  • Korting op jouw aanvullende zorgverzekering, fitnessabonnement en uitjes via 'CultuurWerkt!'.

Enthousiast geworden?

Zie jij jezelf gelukkig worden in deze functie? Solliciteer dan snel. Dit kan nog tot 27 november 2024.

Heb je nog vragen over de vacature casemanager agoog of verpleegkundige of wil je vrijblijvend een kopje koffie/thee drinken op de locatie, neem dan contact op met Annamarie Suijkerbuijk, manager, via 06-46910766. Ze hoort graag van je!

Referentienummer is: V-244396

Kort samengevat

  • FACT in Breda
  • 24-36 uur
  • HBO
  • €3.107 - €4.436 (o.b.v. 36 uur)
  • Solliciteren kan tot 27 november 2024

Meer weten over deze vacature?

Voor vragen over deze vacature kun je contact opnemen met Gina Gori, recruiter bij Amarant.

Gesolliciteerd, en dan?

In een paar stappen naar werk dat jou gelukkig maakt. Zo verloopt het sollicitatieproces bij Amarant:

  1. Sollicitatie ontvangen

    Leuk dat je bij ons wil komen werken! Je krijgt direct een bevestiging van jouw sollicitatie in je mailbox. Uiteraard ontvang je ook snel een inhoudelijke reactie van onze recruiter.

  2. Kennismaking

    Als we denken dat je goed bij de functie past, maken we graag kennis met jou in een of meerdere gesprekken en eventueel een meeloopdienst. Daarna volgt altijd een arbeidsvoorwaardengesprek.

  3. Je bent aangenomen!

    Gefeliciteerd en welkom bij Amarant! Met het 100 dagen onboarding programma maken wij je wegwijs in je nieuwe baan.